2011/06/29

przesylki oraz kolejne wianki:-)

wlasnie przed chwila zjawil sie listonosz z listami do mnie, a w nich moje wygrane:-) szal od zafilcowanej i wspaniala chusta od Malgosi z Lublina. popatrzcie jakie piekne:

no i dalsza czesc wiankow:-)

2011/06/27

tunika

z resztek materialu uszylam mojej corce tuniczke na lato, bez wykroju szylam co dla mnie jest nie lada wyczynem:-)) dopiero sie ucze szycia, ale mysle ze niezle mi wyszlo:-)

powrocilam do krolikow :-)

na poczatek moj ulubiony i dopracowany :-))



2011/06/26

a teraz wianki :-))

uszylm moje pierwsze wianki, ocencie same :-)
tu moj ulubiony



weekendowe szycie:-))

z resztek mterialu uszylam spodnice dla siebie i dla mojej corki

moja uszylam z szesciu klinow,zapinana na zamek, a poniewaz jestem fanka granatu uznalam, ze bedzie sie dobrze prezentowac :-)

dla Sophie inny, troche dziecinny kroj

2011/06/25


Wczoraj czekala na mnie w domu paczuszka z dogrywki candy u Zetki :-)))
Oprocz tych pieknych kolczykow, byly cukierki i paczuszka kawy , nie musze pisac, co sie stalo z cukierkami (maz zjadl) ale mowil ze byly przepyszne:-)))

2011/06/13

Moje pierwsze Candy ( na dobry początek )

Poniewaz udalo mi sie juz kilka razy wygrac, postanowiłam zorganizowac u siebie Candy tylko dla posiadaczy bloga:)

Zasady takie jak wszędzie, czyli:
1. Komentarz pod postem do 2 lipca
2. Podlinkowane zdjęcie na Twoim blogu
3. Cierpliwość w oczekiwaniu na losowanie

Wygraną będzie niebiesko-bialy zestaw startowy:)))


----------------------------------------------------

Das Blog-Candy nur fuer Blogbesitzer startet ab sofort.
Um teilzunehmen musst Du nur zwei Dinge tun:

1. Bis 2 Juli einen Kommentar schreiben – damit ich weiß, wer teilnimmt.
2. Mein Blog-Candy in Deinem Blog verlinken.

Das Blog-Candy endet am 2 Juli um Mitternacht – der / die Gewinner(in) wird per Los ermittelt.

Tildowy spioch

Spróbowałam uszyć śpiocha, nie wiem czy to śpioch czy anioł chociaż bez skrzydeł....tak mi wyszedł:-) a właściwie wyszła

naszyjniki z kwiatkow

w jednym z poprzednich postow Kamala pytala, co z tych kwiatkow mozna zrobic:-)
mozna bransoletke (oczywiscie z pasujaca broszka)
mozna naszyjnik, oczywiscie skracajac wstazke dostaniemy bransoletke, wiec co kto woli :-) nie musze dodawac, kto robil fotki ( koncentrowal sie niekoniecznie na tym, co powinien )

2011/06/09

druga tura kwiatkow


tym razem pastelowy fiolet z granatem :-)

kwiatki z organdyny


buszujac w necie znalazlam opis robienia kwiatkow z organdyny, nie bylabym soba, gdybym tego nie wyprobowala:-) troche poprzypalalam sobie pazurki, ale warto bylo :-))

2011/06/03

nadrabiam zaleglosci

Troche zaniedbalam bloga, wiec sie poprawiam:-) ponizej fotka z wygranego candy u Malej Mi (Miminy stryszek)

Teraz troche nowych kwiatkow, oczywiscie wszystkie juz porozdawalam:-))

a teraz musze sie pozalic, bralam udzial w wymiance na Babskim Hobby i wyslalam moja paczuszke (krolika) do dziewczyny i ona nie doleciala....w dodatku nie moglam znalezc kwitka z poczty...usiadlam wiec i przygotowalam nowa paczuszke z przydasiami i slimakiem (pierwszy, ktorego uszylam) :-)) pokwitowanie mam, a paczka doszla w ciagu dwoch dni:-)) oczywiscie pochwale sie tym, co wyslalam:-)))