2012/04/21

i znowu kroliki:-)


Wiosną powróciły króliki, a ponieważ urodziło się trochę dzieciaczków znajomym, więc produkcja ruszyła,
tym razem na ubrankach dołożyłam imiona naniesione papierem transferowym, a do kompletu daję serduszka


2012/04/10

WRACAM

Wracam po przerwie, troche sie dzialo, mialam wypadek samochodowy (droga z pierwszenstwem i facet z podporzadkowanej, ktory nagle wyrosl przede mna, no ale spieszyl sie dopracy !!! wazne ze jechalam sama i poza stluczeniami nic powaznego mnie nie dopadlo), auto do kasacji (oplakane solidnie, bo przywiazalam sie do mojego fordzika), potem zwolnienie, czekanie na kase z ubezpieczenia , a teraz jezdze juz wiekszym z dziewiecioma poduszkami (aby wyjsc calo jakby co).
Dwa tygodnie temu zdechla nasza ukochana koza Erna... 
Przed swietami szylam znowu kroliki, koty, ptaszki, zajace itd.
Teraz biore sie za blogowanie, a na poczatek kilka fotek z psiakami i kotem:




niebawem oglosze kolejne Candy, na ktore wszystkich serdecznie zapraszam!!!