Jesienne sowy w wersji mini

W biegu uszyłam kilka sówek, a wszystko dzięki Marcie z bloga http://aumnie.blogspot.com/
Jeszcze raz Ci Marta dziękuję!!!
Poprosiłam ją o wykrój na trójwymiarowego słonia, a przysłała mi (zasypała mnie) różnymi wykrojami, m.in. na takie sowy. A ponieważ zawsze lubiłam sowy, a od ekranizacji Harry'ego Pottera jeszcze bardziej, więc nic tylko usiadłam do maszyny i siup:-)
Co do Harry'ego, to w sierpniu kupiłam córce w Lidlu pościel z Harrym Potterem 100% bawełny za jedyne 29,99 zł !

Komentarze

  1. Rewelacyjna kolekcja sówek!
    Szycie jest dla mnie sztuką tajemną, tym bardziej podziwiam.
    A jest co.
    Przesłodkie,
    Takie - do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ♥ uwielbiam sowy odkąd jeszcze zaczęły być "modne" :) a Twoje to cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne są :D ciekawa jestem jeszcze jakie inne ciekawe wykroje dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sówki znalazłam kiedyś na stronie rosyjskiej, klasa masterów. Są śliczne i słodkie! Wychodzą też Tobie przepiękne Tildy! Pozdrawiam i zapraszam na candy filmowe do mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za udział w moim candy.

    Przejrzałam Twojego bloga - świetne rzeczy robisz. Bardzo mi się podobają.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, zajrzałam do Ciebie i bardzo mi się podobają rzeczy, które robisz :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówki są bombastyczne :)
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy :)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj piękne te twoje sówki. Mój dom buduje się na ulicy sowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jakie słodkie :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)