2013/01/11

podaj dalej...

Jeszcze nie wywiązałam się z poprzedniej zabawy, wybaczcie dziewczyny, ale trochę mi zabrakło czasu i kasy, bo paczuszki trochę ważą, dopiero wczoraj wyslalam paczuszki...ekonomiczna paczka, wiec do poniedzialku powinny dotrzec, mam dowody nadania:-)))
A teraz pochwale sie zdobyczami z zabawy podaj dalej u Karoliny


żelki przetrwały tylko moment:-)


Karteczka cudowna!


Kolczyki bardzo przypadły do gustu mojej muzykującej córce:-)) bardzo Ci Korolinko dziękujemy!!!!
Zawieszka do komórki  też piękna, tyle że teraz trzeba będzie dziecku komórkę wymienić, bo nie ma jej jak zaczepić :-))) ale damy radę:-)


Zakładki do książek pierwsza klasa, tym bardziej, że ja uwielbiam czytać:-))))


Oczywiście ogłaszam kolejną zabawę podaj dalej (zasady myślę ogólne znane - przygotowuję niespodzianki dla dwóch osób, a po ich otrzymaniu należy zorganizować taką samą zabawę na swoim blogu dla kolejnych osób ), tym razem popołudniową porą dla ludu pracującego, wysyłka tylko na terenie Polski, niestety czas dla mnie na przygotowanie paczuszek trochę dłuższy, a mianowicie do  końca maja 2013:-))) 
Zapomniałabym, tym razem czekam na dwie osoby :-)))

adresy na :  eesophie@web.de

4 komentarze:

  1. ja się zapisuję a potem doczytam o co dokładnie chodzi, bo znowu mnie ktoś wyprzedzi:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja czekam na paczuszkę - wybaczam :)))) a jakże :)
    fajne rzeczy dostałaś :)))

    pozdrawiam ciepłooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paczuszki wysylalam w czwartek do czterech osob, a jedna z nich na drugi dzien w piatek juz dostala, wiec mysle ze w poniedzialek musisz dostac paczuszke:-)

      Usuń
  3. do zabawy zglosila sie jak na razie jedna osoba, czekam na druga chetna:-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:-)