zdobycze:-) i kolejna zabawa PODAJ DALEJ

Postaram się w jednym poście nadrobić moje ogroomne zaległości. Po pierwsze dostałam przesyłkę w ramach zabawy Podaj dalej od Gosi http://szalu-nie-ma.blogspot.com/, a w niej same przepiękne rzeczy:







Bardzo Ci Gosiu dziękuję, ja zebrałam się w sobie i wysłałam swoje zaległe paczuszki do dwóch dziewcząt, oto ich zawartość:




torbiszon na zakupy, zawieszka ptaszkowo-sercowa i 6 m wstążeczek dla każdej z dziewcząt.

Nie pozostaje mi nic innego, jak ogłosić kolejną zabawę Podaj dalej, dwie pierwsze osoby otrzymają ode mnie upominki, tym razem do końca tego roku. 
 Zapraszam do zabawy!!!

Komentarze

  1. dzięki dzięki, ale... właśnie sobie uświadomiłam, że na mojej fotce nie załapał się ptasze,k bo od razu wskoczył na ścianę i w ferworze zapomniałam go zdjąć do zdjęcia:) Mam nadzieję, że mi wybaczysz to niedopatrzenie- biorę na klatę:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)