PODSUMOWANIE ROKU

Koniec roku zmusza do refleksji i podsumowania,

w mijającym roku opublikowałam 42 posty, 
nie ma się czym chwalić, 
ale 30 z nich w drugiej połowie roku, co jest związane z moim mocnym postanowieniem publikowania częściej i na temat:-)

Niestety postanowienie owo nie jest kompatybilne z moim kursem krawieckim, 
który zabiera mi prawie każdy weekend i potrwa jeszcze półtora roku.

Na usprawiedliwienie mam tylko to, że uczę się pilnie i zamierzam zacząć szyć ubrania dla siebie :-)

co z tego wyjdzie, czas pokaże:-)

w ciągu roku zorganizowałam o zgrozo tylko jedną zabawę... 4 osoby były zainteresowane
i wszystkie cztery zostały obdarowane kołnierzykiem :-)

W ciągu całego roku wygrałam dwie nagrody u blogowych koleżanek.

Największym zainteresowaniem na moim blogu cieszyły się posty z torbami XXL na zakupy





i woreczkami na w-f


Z nowości przypomnę małpkę, lwa i poduszkę kota:-)))





Komentarze

  1. Życzę Ci aby Twoja szafa pękała od ubrań uszytych przez Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)