2016/12/21

Szybkie Candy!!!!

CANDY

Zasady niezmiennie te same:

1. odpowiedni baner na blogu; 

2. miło mi będzie jeśli dołączysz do mojego grona obserwatorów (niewymagane);

3. zabawa trwa także na FB

do wygrania najnowszy numer Burdy 1/2017 ( bo mam akurat dwa )
zapisy trwają do 28 grudnia 
ze wszystkich zgłoszeń wylosuję jedną osobę

wyniki 29 grudnia z rana

POWODZENIA!!! 


Spośród czterech zgłoszeń (  blog i fb ) wylosowałam ....

Iwona Kamińska 

i do niej trafi najnowszy numer Burdy!

dziękuję wszystkim za zabawę!  

3 komentarze:

  1. Oooo nieeee... Tak to jest jak się po przeprowadzce nie ma internetu... Ech, no trudno... Chociaż jeszcze nie zasnęłam, nie poszłam spać, więc tak jakby był 28 jeszcze ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nieeee... Tak to jest jak się po przeprowadzce nie ma internetu... Ech, no trudno... Chociaż jeszcze nie zasnęłam, nie poszłam spać, więc tak jakby był 28 jeszcze ;) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:-)