Pinokio



Komentarze

  1. jest rewelacyjny:)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Pinokio to ulubiona książka Majki. Czytałam jej już ją 3x i jeszcze nie ma dość [a to około 300 stron:P]. Kiedy próbuje mi coś ściemnić to pyta przezornie czy nie rośnie jej nos:D Twój Pinokio jest fantastyczny, na pewno ktoś go będzie bardzo kochał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super :) Bardzo sympatyczny chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny naprawdę...Zapraszam też do mnie na moje próby szycia klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) Gratuluję zdolności, będę obserwować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetny też sie przymierzam do uszycia go bo mam juz na niego miejsce w pokoju córki, tylko kiedy znaleźć na to wszystko czas

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)