żyrafa, słoń i ferajna




podobno nie ma czarnych słoni...


Komentarze

  1. żyrafa prześliczna :) reszta zwierzątek także

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wygląda cała ferajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te zwierzaki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Hast Du die Figuren genäht ? Toll, dass Du so etwas kannst. Das stelle ich mir sehr mühsam vor. Ich finde es klasse, wenn Frauen so kreativ sind.
    LG
    Ari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, ich habe es genaeht :-)) Ich wuerde gerne anziehsachen naehen aber dazu bin ich noch nicht bereit :-)))

      Usuń
  5. zwierzaczki śliczniutkie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. uszyłam też oststnio żyrafę i słonia na urodziny dla mojej córeczki, pokażę za tydzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudna wesoła gromadka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd moja żona spełnia się szyjąc różne cuda, zaczęły mi się one podobać :))) Te robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są te szyjątka:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)