V Candy !!!

Zapraszam wszystkich posiadaczy blogów na moje  Podwójne Listopadowe Candy





zasady standardowe: 

1. odpowiedni baner na blogu;

2. miło mi będzie jeśli dołączysz do mojego grona obserwatorów (niewymagane);

3. zapisując się proszę zaznaczyć, który cukieras Was interesuje (lalka/królik);

zapisy trwają do 10 listopada 2013

Powodzenia ! ! ! 

p.s. anielica ta ze zdjęcia, niestety królik będzie szyty, więc osoba która go wylosuje będzie mogła zdecydować czy królik ma być w sukience, czy szortach :-))

Komentarze

  1. ja chętnie na tildę lalę zapoluję E. ostatnio się w koło tildami bawi byłaby zachwycona

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zachwyciłam się królikiem :) i dlatego chętnie wezmę udział w zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Staje w kolejce -krolasek skradl moje serduszko :P

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie dołączę :) zapisuję się na lalkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie , że na lalkę, bo już zaczęłam myśleć że szpetna mi wyszła:-)))

      Usuń
  5. Ponieważ udało mi się wygrac u Ciebie prześliczną anielicę, teraz poluję na królaska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się powstrzymać i oczywiście staję w kolejce do...królika, one nadal mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważaj na to co piszesz, bo będziesz miała małe stado, tym bardziej, że podaj dalej będę wysyłać niebawem:-)))

      Usuń
  7. Zapoluję na panienkę! Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie przygarnęłabym króliczka. Dopisuję się i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja się zapiszę bo poluję na królika dla córci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja staję w kolejce po lale:)
    Zapisałaś się na zabawę w podaj dalej u mnie ,proszę o adres na marbry209@onet.pl i duuuużo cierpliwości:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna lala ale moje serce skradł króliczek wiec ustawiam się w kolejce. Banerek wstawiony na http://swiatnapoddaszu.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w troszke innej sprawie... Chciałaby pogratulować serecznie wygranej u mnie zabawy Candy! :D
    Bardzo prosze o kontakt w celu odebrania nagrody :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Roni

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do zabawy :) Moim faworytem jest króliczek :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście zakochałam się w króliku, więc byłabym prze szczęśliwa gdybym została jego posiadaczką Banerek u mnie blogu, wiec zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  15. Lalka mnie zachwyciła i już o niej marzę, ale jak nie wygram to nadal będę Cię odwiedzać.
    Zapraszam też do mnie hhtp://5porroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne lalki - niestety moje córki już są dorosłe więc dam szansę innym.:)
    Dziękuję za odwiedziny - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful doll ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie spróbuję szczęścia i ustawię się w kolejce po śliczną lalę, i nie dla mojej dwulatki:))), sama o takiej marzę hihi, pozdrawiam cieplutko!
    aniuta z mojego aniutkowa

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Bardzo ucieszyłabym się z króliczka mimo wszystko w szortach :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Króliczek jest śliczny więc chętnie staję po niego w kolejce...
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)