coś się robi

Kilka królików dla małych dzieciaczków



 a poniżej zajawki fartuszków kuchennych

Komentarze

  1. króliczki cudne

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodziaki te króliki- pozdrówka mistrzu maszyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! tylko wzdycham takie śliczne te Twoje wytwory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne króliki. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kruliczki są urocze.Zawsze zastanawiam się czym wypychacie takie cudeńka. Dziękuję za udział w moim Candy.
    A sznury koralikowe są łatwiejsze niż się to wydaje. Pozdrawiam równie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne króliki, śliczne mają ubranka!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczki jak malowane. Jescze nigdy nie uszyłam królasa,jak znajdę gdzieś wykrój to się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana dziękuję za wykrój :****

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze króliczki!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fartuszek w grochy mnie zachwycił, jest przepiekny:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. słonko, załapałas sie na drobiazg w ramach mojej rozdaajki jako druga, podaj mi adresik na maila ;))
    króliczki jak marzenie!!!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ciesze się że Ci się butki brokatowe spodobały ..ale pamiętaj że po spryskaniu i wyschnięciu lakieru zabezpieczyć ..dodatkowo np. klejem vikol..lub lakierem bezbarwnym /werniks ...bo sam ten brokat w spray-u przy elastycznych powierzchniach czyli przy chodzeniu może się skruszyć

    Pozdrawiam

    Aniela :]

    OdpowiedzUsuń
  14. zapomniałam dodać śliczne króliczki..!:]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ja tylko na chwilkę. Chciałam życzyć Zdrowych i Wesołych Świąt w rodzinnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownych,pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci z całego serca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)