Torba na ramię

Podobne torby na zakupy szyłam kilka lat temu, niestety wykrój przepadł gdy mi kuchnię zalało a wraz z nią mój segregator z wykrojami :-(

Tym razem skorzystałam z wykroju (Reversible bag) blogowej koleżanki Novity .




Oczywiście musiałam coś naszyć, tym razem filcową myszkę, ostatnio bardzo popularną.

Wykrój muszę powiększyć, ponieważ jeżeli rzeczywiście ma być to torba na zakupy, to na chwilę obecną  zmieści się co najwyżej chleb i dwa pomidory :-))))

Środek torby w potworki, dlatego nie będę jej wywracać :-)


Komentarze

  1. Ha. Bardzo fajna :) A rozmiar myślę, że idealny dla małego pomocnika na zakupy. Akurat tyle uniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tak, moja siostrzenica ją dostanie, i drugą zrobię dla koleżanki bo śniadanko do pracy w niej będzie nosić :-))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)