Wyprzedaż tkanin posezonowych w fimie SOLAR

O wyprzedażach w  poznańskim Solarze słyszałam od dawna,

jakoś zawsze mi było nie po drodze,

ale w sobotę 30.03.2019 na takową wyprzedaż trafiłam.

Dużo osób zainteresowanych łowami materiałowymi, 
dla każdego coś się znalazło, z koleżankami ze szkoły krawieckiej śmiałyśmy się 
że każda z nas coś znalazła i każdej podoba się co innego, 

zakupy były udane, 
jedynym minusem są tylko dwie kasy 
i kolejka do nich na półtorej godziny stania....




a to moje niektóre zdobycze:






Komentarze

  1. Cześć,
    Solar to droga marka, więc podejrzewam, że korzysta z niezłych materiałów. Czy naprawdę było tak tanio i dobrze pod względem jakości?
    Pozdrawiam,
    Kasia
    P.S. Nie pomagasz w moim materiałowym odwyku ;)
    Pozdrawiam,
    Kasi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było tanio, kupony materiałów dość spore a cenę widać na karteczkach przypiętych, od 5 - 35 zł, materiały fajne i gdybym sama musiała je kupować w tej cenie by mi się nie udało, bo w hurtowniach dobra cena jest od 5 metrów.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)