Nowy model królika

Gdzieś natknęłam się na podobnego królika,
metodą prób i błędów przygotowałam wykrój.
Trochę trwało zanim usztywniłam uszy, 
próbowałam klejonką, plastikiem...ostatecznie dałam drucik, 
dzięki któremu uszy można dowolnie wyginać.


 materiał : len (IKEA), bawełna (Szyciarnia.pl)



 Własnoręcznie zrobiłam sweterek na drutach z wełny bawełnianej (wydziegana.pl)



Królik niby chudy, ale w swetrze jakoś taki puchaty...

Siostrzenica mega zadowolona, a to jest dla mnie najważniejsze!

Komentarze

  1. Cześć,
    Rzeczywiście, królik trochę przykoksił dzięki sweterkowi :D super wygląda. W pomysł z drucikiem super, uszy wyglądają genialnie.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i siostrzenica zadowolona, a to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)