Recycling jeansow trwa

Kolejne torby z jeansów, które już wyszły z mody, 
ale przeleżały swoje w szafie, bo przecież szkoda wyrzucić :-)

Nawet się poświęciłam i skórzane logo odprułam, żeby je wykorzystać.

Pierwsza torba klasyczna, prosta bez kieszonki.




Druga torba szyta z pomocnikiem, Rysiek jest mistrzem drugiego planu. 
Tutaj zaszalałam, nawet lamówkę czerwoną dałam do kieszeni 
i oczywiście logo, tyle że w Hilfigerze naszywka była papierowa 
i musiałam ją podkleić fizeliną, bo już się darła.






Z pozostałej części obu par poszyję piórniki w wolnej chwili :-)

Jeśli masz jakieś spodnie, nie wyrzucaj i daj im drugie życie !

Komentarze

  1. Świetne wykorzystanie jeansów, torby są super :D Dawno, dawno temu i ja wykorzystywałam stare jeansy i sztruksy do szycia innych rzeczy :D Bardzo to lubiłam, jednak gdzieś to szycie przez lata mi umknęło :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie starych jeansów pod dostatkiem. Ostatnio nawet podczas porządków w szafie odłożyłam dwie pary. Teraz już wiem, co z nimi zrobię :))
    Świetne torby.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torby, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam recykling...Super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)