Kalendarz adwentowy z recyclingu


Troche inny niż dotychczas robiłam kalendarz adwentowy.
Bazę wycięłam ze starego kartonu, okleiłam papierem prezentowym z JYSK, 
ostatnio uwielbiam papiery do pakowania prezentów z JYSK, 
mają fajną gramaturę.

Do oklejania bazy w kształcie trójkątnej choinki zużyłam stary, sprawdzony butapren :-)

Rolki okleiłam papierem przy pomocy kleju Magic ( jedna tubka).

24 rolki pozostałe po drukowaniu naklejek u mnie  w pracy (kolega zbierał dla mnie)
przyklejałam klejem na gorąco. 
Nie wiem czy się nie rozpadnie, ale na razie stoi testowo trzeci dzień i jest ok.

Ostatecznie do środka powkładam drobiazgi i okleję wyciętymi z papieru
okrągłymi karteczkami z numerami od 1 do 24 :-)


Tak wyglądają te rolki: wys. 83 mm, średnica 82 mm


A taki oto kubek dostałam od mojej siostry na urodziny:



p.s. Rolki mam jeśli ktoś chce, odbiór osobisty Poznań lub Czempiń.

Komentarze

  1. Wspaniały pomysł. Recykling w twoim wydaniu zachwyca. Piękna choinka i wykorzystanie materiałów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)