Sukienka Model 105 Burda 5/2019

Tegoroczne majowe wydanie Burdy miało dużo sukienek 
i o dziwo nawet kilka wpadło mi w oko.

Na pierwszy rzut poszedł model 105, wykrój skróciłam o 15 cm, rozmiar 36. 

Materiał miałam z wyprzedaży w Solarze o której pisałam już  TUTAJ








Sukienka wyszła zwiewna, lekka, na lato w sam raz, 
materiał (SOLAR ) super, 
wykrój trochę duży no i zdecydowanie ten pierwotny za długi, 
nie zapominajmy że skróciłam go już o 15 cm!

Jakoś nie umiem zgrać postów na FB i Instagramie z tymi na blogu, 
zawsze zapominam o synchronizacji:-)

Komentarze

  1. Cześć,
    Ciekawie to wyszło :) nieźle połączenie wykroju i materiału. A burda to chyba zawsze ma za duże te rozmiary. Ostatnio wycięlam 34 zamiast 40, w którym chodzę i był idealny...
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawie to dobre określenie, wiem że sukienka jest obszerna nawet workowata, ale sprawdza się w upały:-))

      Usuń
  2. Fajną sukienkę uszyłaś. Na lato naprawdę będzie idealna, bo nie opina i przepuszcza powietrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mega przewiewna i szybko schnie po wypraniu:-)

      Usuń
  3. Bardzo, ale to bardzo udana suknia.Na upaly, wzor typowo letni,i dobrze ze jest luzna.To zaleta kroju na lato.Widze, ze jestes wysoka, wiec wszystko u Ciebie jest ok a u mnie(154 cm) wszystkie proporcje sa zawsze zaburzone.Szyj kolejne suknie.(ja wlasnie to robie ) i pokazuj.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa, sukienka stała się moja ulubioną!!! ale o zgrozo uszyłam drugą z innego materiału, trochę krótszą i bez doszytych rękawków i się w niej nie czuję...chyba wzrosłam z krótkich sukienek:-))))

      Usuń
  4. Pięknie to wyszło. Jestem fanką sukienek. 😁 Więc wiem co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaka cudna sukienka! Wzór na tkaninie i krój - mega. Aż się za tą Burda rozglądnę. Chcę taką samą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa sukienka :) I tak się zastanawiam jakie buty do niej można by dopasować. Czy sportowe typu https://butymodne.pl/sportowe-damskie-shelovet-tkanina-c257903.p447.f121.html żeby trochę style wymieszać, czy raczej postawić na klasyczne rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kreacje - od jak dawna zajmujesz się szyciem? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)