PODSUMOWANIE ROKU


Jak co roku małe podsumowanie mojego blogowania.

W 2018 roku opublikowałam 63 posty 
najbardziej płodny miesiąc to październik, wtedy to opublikowałam aż 11 postów.

Nauczyłam się od razu robić zdjęcia moim uszytkom ( niestety wieczorne zdjęcia
komórką mi nie wychodzą )
i co ważne piszę od razu posty do zdjęć
i mogę na luzie wstawiać na bloga co i kiedy mi się zachce:-)

Urządziłam tylko trzy zabawy Candy: w kwietniu , we wrześniu i listopadzie,
niestety zainteresowanie nimi było znikome...
w listopadzie 2 osoby, we wrześniu 9, a w kwietniu 6 …

Sama nie zapisywałam się raczej na candy,
a co za tym idzie nic nie wygrałam,
dostałam jedną paczuszkę niespodziankę od stałej czytelniczki
o czy pisałam TUTAJ

Postaram się zorganizować więcej zabaw w 2019 roku.

Na koniec mały przegląd moich najciekawszych  uszytków z minionego roku:


https://esophieszyje.blogspot.com/2018/10/piorka-makramowe.html


 





Komentarze

  1. Cześć,
    Śliczne prace. Mam nadzieję, że w tym roku będzie ich więcej :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:-)